Hulpvraag

Sara is een alleenstaande moeder van 2 kinderen. Er zijn al enige tijd spanningen tussen Sara en een buurman, waar zelfs bedreigingen en incidenten uit voortkomen. Vanwege de onveilige situatie is ze met de kinderen naar haar moeder gevlucht. Haar moeder kan de situatie vanwege de spanning echter niet aan. Ze hebben dus snel een nieuwe plek nodig. Via Lunet zorg, waar ze al begeleiding heeft, wordt een tijdelijke woning geregeld waar ze per direct kunnen intrekken. Het probleem is echter dat de spullen van de familie ook met spoed naar het nieuwe huis moeten. Sara heeft hier de financiële middelen en netwerk niet voor. Stichting Anders wordt ingeschakeld om zo snel mogelijk een vervoersmiddel voor de verhuizing te vinden.

Ondernemer

Dat vervoersmiddel vinden we bij Driessen autoverhuur! Op korte termijn stellen ze een leenbus ter beschikking die een medewerker van Lunet zorg ophaalt. Samen met de hulp van collega’s van Lunet Zorg worden alle spullen van Sara snel naar de nieuwe woning verplaatst. Een veilige plek waar ze met haar kinderen bij kan komen en weer naar de toekomst kan kijken.

Dit verhaal is geschreven door Denise