Uitleg voor hulpvragers

We zijn als mensen graag zelfstandig en lossen graag onze eigen problemen op. Maar soms is dat gewoon niet mogelijk. Soms is het nodig dat er iemand naast ons komt staan die vanuit kennis, ervaring en middelen meedenkt en meewerkt richting een oplossing.

Zit jij in een situatie waarin je ondersteuning nodig hebt van een professional, maar heb je daar zelf niet de mogelijkheden en middelen voor? Lees dan verder.

Wie is ANDERS Eindhoven?

Stichting ANDERS Eindhoven wil als brug fungeren tussen ondernemend Nederland en mensen in de samenleving die ondersteuning zoeken van professionals. Het is onze uitdaging om jouw hulpvraag in contact te brengen met iemand die daar graag bij wil helpen. Bij ANDERS geloven we dat geven rijk maakt. Niet in financieel opzicht, maar omdat het mensen verrijkt wanneer we elkaar het beste van onszelf kunnen geven.

Criteria

ANDERS Eindhoven wil juist dáár ondersteuning organiseren waar de nood hoog is. Dat betekent dus ook dat niet elke hulpvraag doorgang vindt en in behandeling wordt genomen. Wil je weten of jouw situatie mogelijk in aanmerking komt voor ondersteuning? Lees dan eerst hier de criteria waar de hulpvraag aan moet voldoen.

Wat kost het?

Een hulpvraag indienen bij ANDERS Eindhoven kost je niets. Ook wanneer het tot ondersteuning leidt via een van onze partners zijn er geen kosten aan verbonden.

Pay it forward

Pay it forward is een ideologie die mensen uitdaagt om een goede daad te verrichten. Niet een goede daad aan hem/haar die jou een goede daad verrichtte, maar juist aan iemand anders. Op die manier blijft het niet bij een eenmalige actie, maar wordt de goede daad verder doorgegeven.

Is een project waar jij aan deel hebt genomen afgerond? Dan word je als ontvanger van de ondersteuning uitgedaagd om een goede daad door te geven aan iemand anders. Dit kan in de vorm van een praktische goede daad naar iemand anders.

Stichting

ANDERS Eindhoven werkt in de rechtsvorm van een stichting. Hiermee willen we ook duidelijk laten zien dat we zonder eigen winstoogmerk te werk gaan. We zijn zeker niet uit op eigen financieel voordeel.

Wil je eerst nog meer informatie over ANDERS Eindhoven en over jouw eventuele hulpvraag voor ondersteuning? Neem dan vooral contact met ons op. Vragen zijn er om te beantwoorden.