Criteria ANDERS hulpvraag

Stichting ANDERS Eindhoven zet zich graag in voor mensen in de samenleving die ondersteuning nodig hebben. Tegelijkertijd vinden we eigen verantwoordelijkheid een heel belangrijk principes. We willen ons graag dáár inzetten waar mensen niet zelfredzaam zijn. Hiervoor hanteren we een aantal criteria.

Bent u van plan om een hulpvraag in te dienen? Neem dan de onderstaande criteria goed door om te onderzoeken of uw hulpvraag doorgang kan vinden. Dit voorkomt teleurstelling.

Criteria:

• De hulpvrager is woonachtig in de stad of regio Eindhoven.
  • De hulpvrager heeft geen toereikend sociaal netwerk dat de oplossing kan bieden.
  • De hulpvrager heeft zelf geen toereikende financiële middelen om tot een oplossing te komen.
  • De hulpvrager heeft zelf geen mogelijkheden om de ondersteuning praktisch te organiseren.
  • De hulpvrager is gemotiveerd om zelf actief mee te werken aan een oplossing.
  • De hulpvrager gaat akkoord met een Pay It Forward bij de afronding van het project.