We stellen graag aan u voor …

Consulenten Stichting ANDERS Eindhoven t.b.v. de Kempen:
Walter van den Borne
T: 06 36 22 29 10
E-mail: wvandenborne@stichtinganders.nl

Ton Spooren
T: 06 57 94 58 80
E-mail: tspooren@stichtinganders.nl

U kunt hen benaderen voor informatie, samenwerking, partnerschap en hulpvragen. Deze consulenten richten zich, als vrijwilliger van ANDERS Eindhoven, op de noden en mogelijkheden in de regio de Kempen. Daarbij worden ondernemers betrokken in dezelfde regio. De manier waarop de verbinding tussen hulpvraag en ondernemer tot stand komt overeen met de bekende ANDERS werkwijze; dezelfde criteria, aanvraagprocedure, pay it forward, etc. Door de bekendheid met de regio (maatschappelijke organisaties, ondernemers) zijn Walter en Ton uw vertrouwde aanspreekpunt, letterlijk dichterbij. Samen maken we ook de regio de Kempen een beetje mooier met een beweging van geven!

De eerste hulpvragen uit de regio zijn al in behandeling genomen en ook zijn er al ondernemers uit de Kempen toegetreden tot het netwerk van partners!

We geloven in het motto “geven maakt rijk”, ook in de Kempen!