Vriend of Partner worden2023-11-08T19:32:19+00:00

Vriend of Partner worden

Geweldig dat je het werk van stichting ANDERS Eindhoven wilt ondersteunen. Geweldig dat ook jij ANDERS wil zijn.

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig. Je vult hieronder het formulier in. Daar kun je onder andere aangeven met welke producten of diensten je beschikbaar wilt zijn. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om “nee” te zeggen wanneer we je benaderen.
Wij voelen ons vrij om te vragen, maar de ondernemer moet zich ook vrij voelen om nee te zeggen wanneer het niet mogelijk is.

Partner worden

Kun je nu niet financieel bijdragen, maar wil je wel betrokken zijn bij dit mooie werk, word dan Partner van ANDERS Eindhoven. Vul het formulier in, kies bij Financiële bijdrage voor Ander bedrag en vul 0 euro in.

Vriend worden

Kies ervoor om het werk financieel te ondersteunen door een (of meerdere) van de Steunpakketten te kiezen. Met deze ondersteuning maak je het mogelijk dat we daadwerkelijk hulpvragen kunnen afhandelen. Stichting ANDERS Eindhoven is erkend met de ANBI status, waardoor doneren extra aantrekkelijk kan zijn. Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met Jans van de Ven (06 19 42 47 62).

Steunpakket 1 – Frank (€ 625)2023-11-08T19:10:45+00:00

Je ontvangt van ons elk jaar een factuur voor € 625. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd.

Steunpakket 2 – Judy (€ 1.250)2023-11-08T19:09:36+00:00

Je ontvangt van ons elk jaar een factuur voor € 1.250. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd.

Steunpakket 3 – Sula (€ 2.500)2023-11-08T19:08:30+00:00

Je ontvangt van ons elk jaar een factuur voor € 2.500. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd.

Financiële bijdrage

Ander bedrag

Persoonlijke gegevens

Ondersteuningen die namens partners worden uitgevoerd vallen onder de aansprakelijkheid van de partner zelf.

Ja ik geef toestemming aan stichting ANDERS om deze gegevens te gebruiken voor de behandeling van een toekomstige hulpvraag.*