Begin dit jaar is er via Stichting Quiet Den Haag een mooie donatie van allerlei elektronisch huishoudelijke spullen geschonken door een elektronica-keten die anoniem wenst te blijven.

Deze gulle gever was echter aan de andere kant van het land gevestigd. De geschenken waren bestemd voor ruim 30 members van Stichting Quiet Den Haag. Omdat zij zelf geen vervoer hadden en ook niet de financiële middelen, werd er een collegiale hulpvraag bij onze coordinator hulpvragen Karel Sadi van Stichting ANDERS Den Haag neergelegd: “Kunnen jullie een grote bestelbus regelen en vrijwilligers beschikbaar stellen die deze spullen konden ophalen voor de members van Quiet.?”

De donatie (verpakt in grote dozen) werd door de vrijwilligers, samen met Karel Sadi en onze sponsor Junior Teuben van Teuben Trading opgehaald met een bus en afgeleverd.

We zijn wederom dankbaar dat we een schakel mochten zijn in dit geheel en zoals u op de foto’s kunt zien aangeven was het een zeer prettige samenwerking tussen Quiet, Anders Den Haag en onze sponsor.

Nogmaals dank iedereen voor jullie inzet en betrokkenheid!