Het Team

Graag stellen we jullie het team van ANDERS Den Haag voor. Het team bestaat naast het vierkoppige bestuur uit een drietal coördinatoren. Daarnaast kennen we onze groep vrijwilligers. De initiatiefnemer van onze stichting staat ons dan ook bij als vrijwilligerswerver/vrijwilligersbegeleider . Wij zetten ons gezamenlijk in voor het verbinden van hulpvragen van kwetsbare inwoners met betrokken ondernemers uit de regio Den Haag.

Het bestuur

Het bestuur komt regelmatig bij elkaar om het werk te bespreken, koers te houden, de visie aan te scherpen en samen het werk in Den Haag kracht bij te zetten.

Henk Folkers
Henk Folkers Voorzitter
Marc Wilts
Marc WiltsAlgemeen Bestuurslid
Harry van der Valk
Harry van der ValkPenningmeester
Geert Tomlow
Geert TomlowSecretaris

Team Den Haag

Hier vind je alle teamleden, zowel kantoormedewerkers als onze kostbare vrijwilligers. Samen maken ze alle matches en verbindingen voor de regio Den Haag mogelijk.

Coordinatoren:

Karel Sadi (Coordinator Algemene Hulpvragen)

“Al jaren loop ik rond in de wereld van armoedebestrijding en daklozenhulp. Ik ken daardoor veel stichtingen die raakvlakken hebben met onze stichting. Door deze contacten kan ik organisaties met elkaar verbinden om een hulpvraag samen concreet in te vullen. Uiteraard ken ik ook veel vrijwilligers. Met hen lossen we veel hulpvragen op en kunnen we ook de wijze van de “pay it forward” invullen. Zo maken we van hulpvragers zelfs hulpverleners!“.

Rickey The (Coordinator Hulpvragen in en om het huis )

“In mijn vorige beroep was ik schilder en stucadoor. Daardoor weet ik al gauw hoe een klus moet worden ingevuld en hoeveel tijd en materiaal hierin gaan zitten. Door mijn kennis van zaken kan ik nog beter hulpvraag en sponsoren bij elkaar brengen. Ik weet immers hoeveel liter verf en hoeveel m2 behang er ergens nodig is”.

Carmen Pronk (Coordinator Hulpvragen Spaanstaligen)

“Als dochter van een Nederlandse vader en een Latijns-Amerikaanse moeder spreek ik vloeiend Spaans. Veel Spaanstaligen vallen in grote steden tussen wal en schip indien ze vertaalwerk nodig hebben en wegwijs willen raken in de Nederlandse samenleving. Ik kan ze daar in heel veel gevallen heel goed bij helpen”.

VRIJWILLIGERS:

Hans Elders (Vrijwilliger Huisbezoek Juridische-, Administratieveen Fiscale zaken)

“ik geniet van administratieve en fiscale vragen. Alles wordt door mij tot op de bodem uitgezocht. Papierstapels zijn voor mij zoekplaatjes waar ik weer een mooi verhaal van kan maken met een happy ending”

Dennis Lakhichand (Initiatiefnemer ANDERS Den Haag):

“Er is veel werk in Den Haag te verzetten, dus vrijwilligers zijn welkom! Als initiatiefnemer weet ik als geen ander dat we onze hulpvragen alleen kunnen opvolgen met een groot aantal vrijwilligers. Help ons om te geven!

Als vrijwilliger kun je bijvoorbeeld aan de slag als huisbezoeker, tuinier, verhuishelper, schilderhulp, communicatiemedewerker of fotograaf “.

Kijk voor meer informatie op onze vacaturepagina.

Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?