Vacature: Regioleider Stichting ANDERS Den Haag

• Proactief
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Teamplayer

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Dan is Stichting ANDERS Den Haag misschien wel de organisatie voor jou. Wij zoeken namelijk iemand die verantwoordelijkheid wil nemen om deze organisatie naar een hoger niveau te tillen, samen met het team.

Stichting ANDERS Den Haag komt samen met de ondernemerswereld op voor mensen in zeer kwetsbare situaties. Mensen met een hulpvraag waarvoor een oplossing voorhanden is. Stichting ANDERS verbindt deze hulpvragen aan het bedrijfsleven. Bedrijven die hier met hun eigen producten, diensten en talenten voor in actie komen. Vervolgens mag ook elke hulpvrager een goede daad doorgeven aan een ander. Zo verbinden we twee werelden met elkaar en bouwen we aan een beweging van geven, vol geloof, hoop en liefde.

Voorbeelden

• Een verhuizer die een alleenstaande moeder helpt bij een huisontruiming
  • Een hovenier maakt een tuin onderhoudsvrij voor een bewoonster met reuma.
  • Een advocaat helpt een alleenstaande moeder die in de financiële problemen dreigt te raken.
  • Een bakkerij levert een verjaardagstaart zodat een gezin toch de verjaardag van hun zoon kan vieren.
  • Et cetera.

Stichting ANDERS Den Haag is in 2022 gestart met meerdere hulpvragen, matches en goede daden per jaar. De eerste succesvolle stappen zijn gezet en inmiddels groeit het werk door richting meer dan tweehonderd matches per jaar. Voor deze groei zijn wij op zoek naar een Regioleider die mee gaat bouwen aan het netwerk in Den Haag.

Wil je meer weten over ons werk, lees dan eens verder op: www.stichtinganders.nl/denhaag Of kijk bijvoorbeeld het volgende filmpje: Stichting ANDERS – Hoe werkt het?

Wat ga je doen

Je regelt samen met de coördinator dat de hulpvragen richting de oplossing gaan, werft actief nieuwe ondernemers voor het netwerk, je zoekt en stuurt vrijwilligers aan, onderhoudt contacten met het lokale maatschappelijk veld en bent een enthousiaste ambassadeur van het werk. Kortom: een mooie en veelzijdige functie.

Wat we jou bieden

• De kans om, samen met het team, verder te bouwen aan een beweging van geven in Den Haag.
  • Training en coaching om de visie, missie en werkwijze van Stichting ANDERS eigen te maken.
  • Flexibiliteit binnen het werk van ANDERS Den Haag.
  • Parttime baan, we denken aan circa 3 dagen (20-25 uur) per week. Salarisindicatie: €3100 bruto per maand (o.b.v. van een fulltime werkweek). Het aantal uren en het salaris kunnen met het succes van ANDERS Den Haag meegroeien.

Wat wij van jou verwachten

• Je bent enthousiast over de missie en werkwijze van stichting ANDERS.
  • Je kunt goed zelfstandig werken en verantwoordelijkheid dragen.
  • Je vindt het fijn om samen te werken in en te bouwen aan een klein team.
  • Jouw kwaliteit zit met name in het verbinden van partijen om zaken voor elkaar te krijgen.
  • Je hebt affiniteit met het sociale werkveld en met de ondernemerswereld.
  • Ervaring met (koude) acquisitie en/of fondsen en subsidies is een pré.
  • Je bent actiegericht, communicatief sterk en legt makkelijk contact.
  • Je bent woonachtig in de stad of regio Den Haag.

Interesse?

Stuur je persoonlijke motivatie naar onze voorzitter Henk Folkers: denhaag@stichtinganders.nl
We ontvangen graag je reactie.