Welkom bij Stichting ANDERS Den Haag

Samen maken we een verschil

Bent u een lokale ondernemer in Den Haag die bereid is om een helpende hand te bieden aan mensen in nood? Stichting ANDERS Den Haag nodigt u uit om deel uit te maken van onze missie om levens te veranderen en onze gemeenschap te versterken.

Wat we doen?

Stichting ANDERS Den Haag is een non-profitorganisatie die zich inzet om mensen in nood te helpen door de kracht van lokale ondernemers te benutten. We ontvangen regelmatig hulpvragen van individuen en gezinnen die moeite hebben met tuinonderhoud en die dringend hulp nodig hebben om hun leefomgeving te verbeteren. Denk hierbij aan Stichting ANDERS de bosjes ingestuurd!

Hoe u kunt helpen?

Als lokale ondernemer kunt u een aanzienlijke impact hebben door uw expertise en middelen beschikbaar te stellen voor degenen die het het hardst nodig hebben. Uw bedrijf kan bijdragen aan het verbeteren van levens en het creëren van een positieve verandering in onze stad. We hebben dringend behoefte aan hoveniers en tuinonderhoudsexperts om te helpen bij deze specifieke hulpvragen. Meer informatie is te vinden op onze partner pagina.

Aanmelden als vrijwilliger

Wilt u deelnemen aan ons netwerk van lokale ondernemers die hun gemeenschap willen ondersteunen? Meld u vandaag nog aan bij Stichting ANDERS Den Haag en laat ons weten hoe u kunt bijdragen aan het tuinonderhoud voor mensen in nood. Samen kunnen we het verschil maken.

Aanmelden als vrijwilliger. Laat uw gegevens achter en vertel ons hoe u ons kunt helpen.

Dank u wel voor uw bereidheid om te helpen en uw toewijding aan een betere toekomst voor iedereen in Den Haag.

Contactgegevens:

Stichting ANDERS Den Haag