Voor velen van u zal de kop van dit bericht enige verbazing wekken. Maar soms zijn hulpvragen extra uitdagend!

Het ging zelfs niet over 1 enkele bank, maar over gelijk drie banken. De hulpvraag via onze samenwerkingspartner QUIET was namelijk het afvoeren van drie oude en afgeleefde banken die in een appartement bleven staan bij 1 van hun members. Anders hadden ze namelijk met een kraan of lift moeten worden afgevoerd vanwege de onmogelijkheid deze  banken via de te smalle trap te verwijderen.

The A-TEAM to the rescue!

Vanuit het ANDERS team waren de Bestuurs- “bankovervallers” Marc “Mouwen Opstropen” de W., Karel ‘Koppie Koppie” S. en Dennis “Doorzagen” L. aanwezig om zelf de hulpvraag in te vullen.

Deze drie “hulpkrachtpatsers” klaarden de klus en kozen de meest directe weg: doorzagen, slopen, afvoeren en bij het grofvuil!

Uiteraard heeft het A(NDERS) -team na het afvoeren de opdracht aangenomen om te zorgen voor een perfecte vervanging en om deze uiteraard……. ook weer  af te leveren bij de overgelukkige hulpvrager met behulp van een steiger van 1 van onze andere sponsoren….

Wat is praktische hulp bieden toch mooi!