We worden als ANDERS Den Haag vaak gevraagd voor ontruimingen, verhuizingen, schilderswerk, vloeren leggen, tuinonderhoud en voor kleine reparaties thuis bij mensen die geen gereedschap hebben. Ook willen mensen ons graag (als pay it forward..) wat aan spullen schenken, maar deze moeten dan van de gulle gever naar de ontvanger gebracht worden. En daar stokt het wel eens, want een koelkast, t.v., wasmachine ,banken en stoelen vervoer je niet zomaar.

Kortom: we hebben een klusbus gekocht voor onze, maar ook andere stichtingen!

De eerste wasmachine en een damesfiets werden uit ons netwerk al geschonken en we konden ze direct halen en bezorgen! We zijn nu bezig met de inrichting van het interieur van de bus met allerhande gesponsorde reparatie- en onderhoudsspullen, tuinmateriaal, gereedschap, ladder, kwasten ,etc. en zullen deze multifunctionele klusbus ook voorzien van gesponsorde belettering en reclame zodat heel Den Haag ons kan zien en bellen.

De bus heeft ook een 220 Volt aansluiting zodat we vanuit de bus ook met elektrische spullen kunnen werken en heeft eigen navigatie zodat we altijd op onze bestemming komen!

Ook andere met ons samenwerkende stichtingen kunnen van deze -straks- volledig uitgeruste klusbus gebruik maken.

Ook voor vragen om kleine bezorgingen en gedeeltelijke ontruimingen te doen, kunt u bij ons terecht.

Neem gerust contact met ons op om de bus te “reserveren”.

Vrijwilligers hebben we vaak wel snel ter plekke, maar de spullen om een hulpvraag in te vullen ontbreken nog wel eens. Nu kan e.e.a. veel efficiënter en zorgen we op deze wijze voor alle benodigde gesponsorde zaken om een hulpvraag snel in te vullen.

Deze aanschaf is mede mogelijk gemaakt door de bemiddeling en sponsoring van onze zakenpartner Marcel Duyvestijn van BD Lease.

Wilt u gereedschap en ander klusmateriaal schenken aan ANDERS? Wij komen het hoogstpersoonlijk bij u halen!