In 2023 ontvingen we een diversiteit aan hulpvragen en groeide de matches met hulpvragen uit de stad fors. Zo verfden we kale muren van gezinnen, maakten we van overwoekerde tuinen weer leefbaar gebied en konden we hulp leveren aan dankbare hulpvragers.

Stichting ANDERS Den Haag slaat een brug tussen lokale ondernemers en hulpvragen van kwetsbare mensen in de samenleving. Nadat we samen de benodigde hulp hebben geboden, nodigen we de ontvanger uit om zelf een positieve daad door te geven. We kijken terug op een daadkrachtig jaar vol impact en beweging!

Onze impact is mooi samen gevat in onze impact poster van Stichting ANDERS Den Haag.

Zo kwamen we op RTV Discus, waar we inmiddels vaker langs mogen komen om in het programma Zaterdag Live! ons initiatief en verhalen te mogen delen. We kregen hierop vele positieve reacties, hulp- en
sponsorvragen. Steeds meer mensen lezen en kijken mee, en raken betrokken.

Daarnaast zijn we Haagse Helpers dankbaar voor de vrijwilligers die ze leveren om hulpvragen op te lossen. Stichting ANDERS leverde een professional die onze jongeren wat extra tips en tricks leerde over een verfklus en zo konden we gezamenlijk een gezin helpen!

Ben jij ook anders? Kom met ons in contact! Benader ons via denhaag@stichtinganders.nl.