Anders Den Haag was ook met Kerst weer op t.v.! Op 16 december werden er namelijk bij Zaterdag Live! van RTV Discus weer drie partijen in het “winterzonnetje” gezet.

Dit waren:

• Stichting Anders, met Henk Folkers  voorzitter van Stichting Anders
  • De Participatiekeuken, met Ben Lachhab van De Participatiekeuken
  • Weggeefwinkel De Loev 13, met Ellen Hoekman van De Loev 13

Het thema van de uitzending was deze keerBurgerinitiatief Carolyn’s huis gaat niet door. Hoe de gemeente omgaat met burgerinitiatieven

Met tevens aan tafel:

• Carolyn van Schaik, initiatiefneemster Carolyn’s huis
  • Linda Wensink, bestuurder Siriz
  • Evert van Schoonhoven, locatiemanager NLZVE
  • Minke Hofstra, gemeenteraadslid VVD

Het was weer een uitzending waarin veel initiatieven aan de orde kwamen en ook veel verhalen werden gedeeld.

Met hier en daar duidelijke suggesties om als Gemeente Den Haag en politiek Den Haag ook burgerinitiatieven nog meer en beter te ondersteunen.

Ook de aanwezige vertegenwoordigers van de Stichtingen hebben tijdens en na de uitzending waardevolle contacten gelegd. Stichting ANDERS gaat dan ook in 2024 driewekelijks met de redactie van Zaterdag Live! de items verzorgen aangaande hulpvragen uit Den Haag e.o. Daarin kunt u zien en horen hoe we als Stichting ons werk invullen en hoe we het bedrijfsleven daarbij willen betrekken.

Kijk hieronder naar de uitzending van 16 december 2023 met het item van onze voorzitter. Kijk vanaf 1.02.40 u

Als u suggesties heeft voor items of wilt u als maatschappelijk betrokken ondernemer iets kwijt aangaande uw samenwerking met onze Stichting? Schroom dan niet en bel ons!

Wellicht kunt u dan meedoen in ons programma.