We zoeken natuurlijk veel publiciteit voor onze Stichting en op een festival waar allerlei organisaties zich presenteren kom je ook wel eens mensen tegen waarmee er gelijk een klik is.

Zo ook met DISCUS Radio en Televisie.

De werkwijze en filosofie van ANDERS spreekt iedereen aan en is dus ook heel gemakkelijk middels een televisieprogramma en interviews onder de aandacht te brengen. Met de redactie spraken we af dat we op regelmatige basis iets van ons laten horen in het programma Zaterdag Live!

Aanstaande zaterdag 4 november zitten we dan ook in het programma en hopen daar onze Stichting nog meer op de kaart te zetten.

Vanuit de studio aan De Dreef 247 in Den Haag zendt RTV Discus iedere zaterdag van 11.00 tot 13.00 uur het programma Zaterdag Live uit. Een programma voor en door inwoners van de Haagse regio. Het is hier en op de Facebook pagina waar u ze live kunt bekijken en van 18.00 tot 20.00 uur wordt het uitgezonden op Den Haag TV (frequenties).

DISCUS Radio en Televisie
Discus heeft als doelstelling het debat te stimuleren en wel in de ruimste zin: politiek, maatschappelijk en cultureel. Door middel van radio- en televisie-uitzendingen wordt een discussie- en debatplatform gecreëerd, dat in Den Haag en omgeving voor een zo groot mogelijk publiek, bereikbaar en toegankelijk is.

Als de kijkers willen weten wat er speelt in Den Haag t.a.v. Stichting Anders Den Haag en onze hulpvragen en oplossingen, kijk dan aanstaande zaterdag 4 november naar Zaterdag Live!

TOT ZIENS!