Bij het oprichten van een Stichting heb je in het begin bestuursleden nodig die de kar moeten gaan trekken en zeker meer uren gaan maken dan voorzien. Dat hebben we ons goed in de oren geknoopt bij de oprichting van ANDERS Den Haag in augustus 2022.

Nu -na ongeveer anderhalf jaar- is het dan ook tijd (na een lange zoektocht..) om ons bestuur te versterken met een ervaren bestuurslid. Iemand die er weer fris tegen aan kan kijken en met zijn schat aan bestuurlijke ervaring onze stichting verder kan helpen.

We zijn dan ook heel blij dat we Geert Tomlow bereid hebben gevonden om in ons bestuur plaats te nemen.

Gezien zijn ervaring als secretaris in andere gremia en de politiek hebben we dan ook gemeend om een tegelijkertijd een wisseling van de bestuursfuncties door te voeren. Met de komst van Geert zal Marc Wilts plaatsnemen in het bestuur als algemeen bestuurslid en hij zal dan ook zijn huidige functie van secretaris overdragen aan Geert.

Geert Tomlow (68) studeerde conflictmanagement en is opgeleid als MfN mediator bij arbeidsconflict, zakelijk conflict en echtscheiding. Ook online begeleidt Geert veel mensen en óók over de grens.

Zijn jarenlange internationale ervaring als regisseur en uitvoerend producent voor talrijke televisieseries voor de publieke en de commerciële zenders, maakt dat Geert een unieke kijk op conflicten met zich meebrengt, die vaak snel en baanbrekend werkt.

Een ervaring en vaardigheid waar wij als ANDERS Den Haag veel gebruik van gaan maken bij hulpvragen!