Afgelopen zaterdagochtend 4 november 2023 was het dan zover: ANDERS Den Haag mocht zichzelf presenteren tijdens Zaterdag Live! van RTV Discus. Het was een zeer divers programma waarin we als Stichting ANDERS ons steentje mochten bijdragen en ruimschoots de gelegenheid kregen om ons werk toe te lichten.

De presentatie van dit live-programma wordt afwisselend gepresenteerd door Ronald Fortgens en Fritz van der Koelen.

Met praktijkvoorbeelden konden we o.l.v. Ronald Fortgens deze keer de kijkers een helder inzicht geven in wat de Stichting doet en waar we in Den Haag met al onze vrijwilligers onze schouders onder zetten. Ook kon onze voorzitter Henk Folkers (de redactie had de achternaam enigszins verhaspeld) op het eind van het goedbekeken programma nog een concreet verzoek om bedrijfssponsoring doen bij ondernemers die wellicht een tweedehands bestelautootje over hebben en willen doneren.

We hebben immers vaak klussen en een eigen klusbusje zou een uitkomst zijn!

De volgende dag kwam al bij penningmeester Harry van der Valk een concrete hulpvraag voor een grote tuinopknapbeurt binnen, een kleine hulpvraag voor een verfbeurt en een laminaatlegverzoek. Het programma heeft dus zeker voor ons als Stichting het gewenste effect opgeleverd.

Wellicht komt het klusautootje- met een tevens gesponsorde praktische klus-, behang-, laminaat- en verfinhoud- ook wel goed…?!?!

Ook in volgende uitzendingen van Zaterdag Live! mag SDtichting ANDERS zich presenteren met concrete hulpvragen, pay it forwards en praktische antwoorden.

De hele uitzending van Zaterdag Live! is via onderstaande link te bekijken:

(Na 1:05u. komt Stichting ANDERS met haar bijdrage in beeld).

We hopen dan ook dat ANDERS ook in Den Haag meer bekendheid gaat genieten en onze vindbaarheid wordt verhoogd.

Want Geven maakt Rijk!