Vraag hulp

Verandering realiseren door samenwerking

Bij Stichting ANDERS omarmen we de Sustainable Development Goals (SDG's) en Corporate Social Responsibility (CSR). Deze doelen en waarden vormen de basis van ons Welverdiend programma, waarbij bedrijven en maatschappelijke organisaties samenwerken voor concrete impact bij medewerkers met geldzorgen. Sluit je aan bij Stichting ANDERS, door het programma Welverdiend te implementeren in jouw organisatie, en maak deel uit van ons streven om werkende met geldzorgen een helpende hand te bieden. Ontdek op welke manier SDG's en CSR verboden zijn met het Welverdiend programma door onderstaande artikelen te lezen.

Welverdiend en de Social Development Goals

Verborgen armoede op de werkvloer heeft raakvlakken met meerdere Sustainable Development Goals (SDG’s) van de Verenigde Naties. Denk aan geen honger, goede gezondheid en welzijn, ongelijkheid verminderen en eerlijk werk en economische groei. De SDG’s zijn zeventien gezamenlijk vastgestelde maatschappelijke doelen om van de wereld een betere plek te maken in 2030.

SDG’s die matchen met het verbindende werk van Stichting ANDERS: 1, 3, 8, 10, 11.

Het Welverdiend programma kan ondersteunend zijn om de SDG doelen als organisatie te realiseren.

SDG's en Welverdiend

CSR en de strijd tegen verborgen armoede op de werkvloer

Corporate Social Responsibility (CSR) gaat niet alleen over milieuvriendelijke praktijken en ethisch zakendoen; het omvat ook het erkennen en aanpakken van sociale uitdagingen binnen de werkomgeving. Een van de meest urgente en vaak over het hoofd geziene problemen is verborgen armoede op de werkvloer.

CSR en Welverdiend