Vraag hulp

Praktische hulp bij geldzorgen

Een initiatief van Stichting ANDERS

Werk en toch geldzorgen

Met het programma Welverdiend helpt Stichting ANDERS mensen die werken maar toch geldzorgen hebben. Samen met onze betrokken ondernemers bieden wij hulp in de vorm van een praktische oplossing. Dat kan een nieuwe wasmachine of fiets zijn maar bijvoorbeeld ook een laptop voor een vervolgopleiding. Jezelf aanmelden voor hulp is heel simpel en kan direct op deze website via de knop Vraag Hulp.

Aanmelden voor hulp?

Zelfs wanneer je werk hebt kan het soms heel lastig zijn om de eindjes aan elkaar te knopen. Er kan iets onverwachts gebeuren waardoor je opeens niet één maar wel twee of drie grote uitgaves moet doen. Wat doe je bijvoorbeeld wanneer je moet kiezen tussen je kapotte wasmachine vervangen of de stijgende energierekening betalen? Een baan hebben en toch geldzorgen, dat kan iedereen overkomen.

Ik wil me aanmelden

Iedereen verdient een steuntje in de rug

Samen met onze betrokken ondernemers bieden wij hulp in de vorm van een praktische oplossing. Een hulpvraag indienen bij Stichting ANDERS kost je niets. Ook wanneer het tot ondersteuning leidt zijn er geen kosten aan verbonden.

Gratis hulpvraag indienen

Welverdiend en de Social Development Goals

Verborgen armoede op de werkvloer heeft raakvlakken met meerdere Sustainable Development Goals (SDG’s) van de Verenigde Naties. Denk aan geen honger, goede gezondheid en welzijn, ongelijkheid verminderen en eerlijk werk en economische groei. De SDG’s zijn zeventien gezamenlijk vastgestelde maatschappelijke doelen om van de wereld een betere plek te maken in 2030.

SDG’s die matchen met het verbindende werk van Stichting ANDERS: 1, 3, 8, 10, 11.

Het Welverdiend programma kan ondersteunend zijn om de SDG doelen als organisatie te realiseren.

Lees hier meer over de SDG-doelen!