Soms wil je als bedrijf of vereniging wel eens voor speciale gelegenheden, jubilea of andere feesten eigen shirts, jassen, petjes of broeken laten bedrukken. Met je eigen logo, een leuke slogan, persoonlijke boodschap of opbeurende tekst. Je wil dat op een directe en laagdrempelige manier laten uitvoeren en wil dit tegen een zo laag mogelijke prijs.

Louise Rering van grafisch ontwerpbureau Living Rock kan u daarbij perfect van dienst zijn!

Ze helpt u met het uitzoeken van de beste manier om de gewenste boodschap over te brengen, te ontwerpen en verzorgt het bedrukken van de kleding.

Louise heeft als onze nieuwe sponsor besloten dat ze samen met Stichting Anders mensen of verenigingen met een hulpvraag wil sponsoren met bedrukte kleding. Zodat je jezelf gewoonweg weer goed voelt en/of met de bedrukte kleding jezelf kenbaar kan maken als individu of als (buurt- of belangen-) groep. Dat wil Louise u en ons op het hart drukken!

Want waarom bedrukt kijken als je jezelf bedrukt kunt kleden?

U kunt Living Rock vinden op:

Telefoon: +31 6 82676243
email: livingrock.customprints@gmail.com