Gevlucht uit Afghanistan. Van opvanglocatie naar opvanglocatie. En nu een eigenplek in Molenlanden. Als het kon, waren ze het liefste in Afghanistan gebleven. Maar voor nu duidelijk heel dankbaar met de mogelijkheid van een eigen woning in Molenlanden. Het gezin heeft tweedehands bedden, bank en kasten aangeboden gekregen. Hier zijn ze erg mee geholpen. Maar staan ze voor de volgende uitdaging. Hoe krijgen we deze meubels in de woning? Vader is hartpatiënt en de kinderen nog niet op ’n leeftijd om zware meubelen te sjouwen.

Jaco de Groot van Vlot Logistics hoefde niet lang na te denken toen hem gevraagd werd of de collega’s van Vlot Logistics dit gezin zouden willen helpen. Uiteraard helpen we.

Vlot Logistics biedt een breed pakket dienstverlening op het gebied van distributie, verhuizingen, opslag en transport. En het vervoer van de meubelen voor dit gezin werd op korte termijn in het programma ingepast.

Vlot Logistics enorm bedankt!