Te zwaar, last van de knieën, minder bewegen. Nog zwaarder. Langzaam maar zeker komt Henk* vast te zitten in een vicieuze cirkel. Alles gaat steeds meer moeite kosten. Vriendelijke en betrokken, zo zou je Henk kunnen omschrijven.

Graag zou Henk de stap maken naar werk. Maar hoe pak je dit aan als je helemaal geen inkomsten hebt? En lopen steeds lastiger gaat..  “Jij bent in beeld” helpt Henk hierbij.  Onder andere door Stichting ANDERS in te schakelen voor een fiets..

Een fiets om te gaan bewegen en zo te gaan afvallen. Zodat de knieën minder belast worden. Een fiets om eerst de stap te kunnen maken naar vrijwilligerswerk. Een fiets om de vicieuze cirkel te doorbreken.

Dankjewel Marius Timmer dat jij als ondernemer direct bereid was Henk te helpen. Hem te laten weten; hé, we kennen elkaar niet maar ik wil jou helpen deze vicieuze cirkel te doorbereken!