Doneer

Stichting ANDERS Rivierenwaard kan bestaan door de giften die we mogen ontvangen. Uw steun en financiële bijdrage is dus niet alleen belangrijk, maar maakt letterlijk het werk richting kansarme mensen in regio Riverenwaard mogelijk. Zeker in deze tijd is uw bijdrage belangrijker dan ooit. Samen bouwen we deze beweging van geven!

Sinds oktober 2022 heeft stichting ANDERS Rivierenwaard een ANBI status. Giften zijn daardoor aftrekbaar van de belasting.

Ontzettend bedankt voor uw steun en uw bijdrage.

Persoonlijke gegevens

Bedrag *

Machtiging

Hierbij machtig ik Stichting ANDERS Rivierenwaard om eenmalig het opgegeven bedrag af te schrijven *