Als je als kind al maanden geen goede kamer hebt, geeft dat onrust en kan je niet gemakkelijk je vriendjes uitnodigen…

kortom, het heeft invloed op je vriendschappen, schoolprestaties en hoe je je voelt. Niet hoe je zou willen dat je kinderen opgroeien… Toch was dit het geval voor de drie kinderen van Norally. Ze kreeg een huis toegewezen waar érg veel gedaan moest worden, teveel voor haar alleen.

In dit geval zijn we enorm dankbaar voor de missie van Kiwanis Club Nijmegen: “Serving the children of the world”.
Toen we deze situatie namelijk deelden met de mannen van Kiwanis, kwamen ze in actie om het totale schilderwerk op de bovenverdieping te komen doen!! Professioneel schilder Ger nam de leiding, maar ook een aantal andere leden van de club hebben de handen uit de mouwen gestoken. Enorm bedankt mannen!

Nu kunnen Norally en de kinderen eindelijk starten met de inrichting van de bovenverdieping: kasten worden gevuld, bedden in elkaar gezet… Zowel moeder Norally als de drie kinderen zijn enorm dankbaar voor de ondersteuning!