Ik zou zo graag van dit huis een thuis maken…..

Zo vertelt Linda * een alleenstaande moeder van 5 kinderen tijdens ons kennismakingsgesprek.

Ruim 12 jaar geleden werd bij haar man werd een hersentumor ontdekt. Een lange donkere periode volgende..

De muren zijn nog helemaal kaal, de vloer is kaal, het grote achterraam heeft nog geen gordijnen en de woonkamer staat vol nog niet uitgepakte verhuisdozen. Het gezin heeft een huis maar het is nog geen thuis. En wat zou deze moeder graag haar kinderen een thuis bieden na die hele zware jaren die achter hun liggen. Maar hoe pak je zo’n enorme klus aan…

Een medewerker van het sociaal team Molenlanden zocht daarom contact met Stichting ANDERS Rivierenwaard. En zo sloegen drie lokale betrokken ondernemers en twee leveranciers de handen in één om de beneden verdieping van het huis grondig aan te pakken.

Het resultaat is echt heel mooi. Een prachtige lichte houten pakketvloer die van de hal doorloopt naar de keuken en de woonkamer. Geleverd door… en vakkundig gelegd door Royal Shadow uit Spijk. Het mooie lichte wit-grijze behang op de muren geleverd door.. en super strak en vakkundig geplakt door Karin Blokland van Kaat behang enzo. Geeft de woonkamer veel meer ruimte en licht. De zacht grijze gordijnen van Huis&Wonen uit Gorinchem maken de woonkamer helemaal af.

Ondernemers heel veel dank! Niet alleen is er voor dit gezin een thuis ontstaan maar Linda* is jullie heel dankbaar voor het ‘gezien worden’. Van jullie geschenk gaat respect en bemoediging uit, net dat zetje in de rug wat mensen weer moed geeft om verder te kunnen gaan.