Na een periode van voorbereiding waarin we niet stil hebben gezeten is die mooie eerste mijlpaal bereikt: Stichting ANDERS Rivierenwaard officieel van start.

De startfase ligt nu echt achter ons. Meer dan 35 maatschappelijk betrokken ondernemers hebben zich inmiddels al achter de stichting geschaard. Kleine en heel grote ondernemers die als vrijwilligers in actie willen komen en het verschil willen maken voor kwetsbare mensen in hun naaste omgeving die ze anders nooit hadden ontmoet. Deze inzet kan direct zijn, door actief betrokken te zijn bij een hulpvraag of indirect door een bijdrage aan de opbouw van de Stichting. Zo heeft notaris dhr. J.A.N. Goes van notariskantoor Van Leussen Van den Broek notarissen zich afgelopen periode betrokken ingezet door de volledige oprichting van Stichting ANDERS Rivierenwaard te verzorgen. Een maatschappelijk betrokken ondernemer die ons hier enorm mee heeft geholpen.

Nu Stichting ANDERS Rivierenwaard een feit is kan de volle focus komen te liggen op de hulpvragen. Hier zijn we tenslotte voor opgericht.

Ben je als professional betrokken bij kwetsbare mensen met een onoplosbare hulpvraag of ben je ondernemer en wil je ook graag het verschil maken voor kwetsbare mensen in je naaste omgeving. We komen graag met je in contact!

Jolanda van Hoorne (06 22150291)