Wat een mooie ochtend was het afgelopen vrijdag! 25 maart, het ondernemersontbijt in Bleskensgraaf. Een ochtend vol ontmoeting, ervaringen uitwisselen, inspiratie en mooie gesprekken. Dank aan Louisa Broens-Visser Accountmanager Bedrijven en de gemeente Molenlanden voor de organisatie van deze ochtend. Naast de mogelijkheid tot netwerken en de inspireerde sprekers Dik den Hartog en Jan Bakker werden er 10 interessante workshops georganiseerd.

Met Stichting ANDERS Rivierenwaard mochten we één van deze workshops invullen. Met 8 deelnemende betrokken ondernemers hadden we een inspireerde workshop met veel interactie. Al snel werd duidelijk dat de prachtige waarden van ondernemers in Molenlanden kansen biedt om het samen ANDERS te doen. Op die momenten dat er voor kwetsbare mensen geen andere mogelijkheden zijn. Dan komt een ondernemer via het ANDERS netwerk met gesloten beurs in actie. Want geven maakt rijk.
Dat beaamde ook Nijs Stam van STACOM system uit Nieuw-Lekkerland. Als partner van Stichting ANDERS Drechtsteden geeft hij als ondernemer bij hulpvragen van ANDERS Drechtsteden graag praktische ondersteuning aan de mensen die dat echt nodig hebben. Zijn advies; Houd het dicht bij jezelf en help elkaar! Het is mooi om mensen blij te maken.
Nogmaals dank aan Nijs Stam voor zijn betrokken bijdrage aan deze workshop, Brandweer kazerne Bleskensgraaf voor het beschikbaar stellen van hun locatie, Ingeborg Voogt vanuit de gemeente Molenlanden voor alle hand en spandiensten en alle andere betrokken bij het ondernemersontbijt van Molenlanden Onderneemt.
#GemeenteMolenlanden #Ondernemersontbijt #LouisaBroens #STACOMsystem #StichtingANDERSRivierenwaard