De 108e editie van Fokveedag Boerenlandfeest in Hoornaar heeft zo’n 9000 bezoekers getrokken. Een fantastische streekdag voor jong, oud, boer en burger.

Zo ook voor Stichting ANDERS Rivierenwaard, die dit jaar debuteerde in de Streektent. Dé plek op de fokveedag waar verenigingen, vrijwilligers, ondernemers en maatschappelijke organisaties het publiek laten zien wat er allemaal bij komt kijken om de streek mooi en leefbaar te houden.

Want aan het ‘mooi en leefbaar houden’ van de streek draagt ook het ondernemersnetwerk van Stichting ANDERS actief bij. Deze maatschappelijk betrokken ondernemers in het netwerk bieden uitkomst op een moment dat kwetsbare mensen in de streek, het op eigen kracht even niet redden. Zo’n ondernemer geeft op dat moment, net dat zetje in de rug wat mensen weer moed geeft om verder te kunnen gaan. Van zulke ondernemers gaat respect en bemoediging uit. En zo zorgen we met elkaar voor een mooie en leefbare streek!

Het debuut van Stichting ANDERS Rivierenwaard werd feestelijk omlijst met prachtige rode ANDERS Rivierenwaard ballonnen. Geschonken door Zuid Holland Sport, Sign & Promotions uit Hardinxveld, enthousiast partner van Stichting ANDERS. De 100% natuurlatex ballonnen met kartonnen stokjes waren overal op het terrein te zien. Ouders met kinderen kwamen speciaal naar de ANDERS Rivierenwaard stand voor een duurzame en feestelijke ANDERS ballon.

Zuid Holland Sport, Sign & Promotions dank jullie wel voor deze prachtige ballonnen. De ballonnen hebben actief bijgedragen aan deze fantastische dag zowel voor Stichting ANDERS omdat het de mogelijkheid gaf om in gesprek te komen met vrijwilligers, ondernemers en maatschappelijke organisaties als ook voor de vele kinderen die helemaal blij deze prachtige ballonnen in ontvangst namen.