Het overkwam Arnold. Van de ene op de andere dag maakte een ernstig bedrijfsongeval abrupt een einde aan een actief en sportief leven. In de bloei van je leven en dan zo’n ongeluk. Arnold deed er alles aan om het leven weer op te pakken. Maar zijn lichaam werkte niet mee. Op een slechte dag is het zelfs onmogelijk even een boodschap te halen in een nabijgelegen winkel.
Zoals ieder ander vind Arnold het prettig als het huis en de tuin netjes zijn. Maar die tuin… al ruim zeven jaar een doorn in het oog. Een woestenij met grind, een boomstronk en veel onkruid. Maar, met een zeer beperkt budget en zelf geen kracht en energie lukt het gewoon niet om dit op te lossen.

Een medewerker van het sociaal team Molenlanden zocht daarom contact met Stichting ANDERS Rivierenwaard. En zo stonden op een mooie ochtend in januari, drie betrokken ondernemers met kraantje en al in de tuin van Arnold. Om deze eens flink aan te pakken. Arnold kan er niet over uit. Wat ben ik blij. Wat ben ik blij dat dit wordt aangepakt. Dit had ik zelf nooit gekund.

Dank daarvoor! Coen van Genderen van ‘Van Genderen Buitenprojecten’, Gerben Meerkerk zoon van René Meerkerk eigenaar van ‘Firma Jongeneel uit Bleskensgraaf , Barry werkzaam bij Firma Jongeneel en Miguel van der Wal van ‘Van der Wal Groen, grond en infra’.

Zo wordt niet alleen de tuin een stukje mooier, Arnold is jullie heel dankbaar voor het ‘gezien worden’. Van jullie geschenk gaat respect en bemoediging uit, net dat zetje in de rug wat mensen weer moed geeft om verder te kunnen gaan. En om naar de nood van anderen te kijken; pay it forward. #gevenmaaktrijk.

𝗘𝘃𝗲𝗻 𝗼𝘃𝗲𝗿…
JOU! Ben je ondernemer en wil je ook zo’n zetje in de rug geven, neem meteen even contact op! We vinden vast en zeker een manier die past bij waar jij goed in bent.
Jolanda van Hoorne: 06 22 150291