Eindelijk is de langverwachte wens van Natasja uitgekomen.. ze heeft weer een vloer in haar huis! Na anderhalf jaar alleen bouwzeil op de benedenverdieping ligt er nu een prachtige laminaatvloer.

Natasja heeft een tijdje behoorlijk wat tegenvallers gehad in haar leven. Ook de vloer is een pechverhaal. Ze had een mooie houten vloer aangeschaft en deze zou nog gefreesd worden, maar dit is naar haar zeggen niet goed gedaan, waardoor het kliksysteem niet meer in elkaar paste. Natasja zat met de handen in het haar: de oude vloer was er al uitgehaald, dus nu had ze ineens niets meer!

Uiteindelijk is ze via een andere hulporganisatie (de Kentering) met Stichting ANDERS in contact gekomen. Toen we haar verhaal hoorden wilden we haar natuurlijk graag helpen.

Samenwerking

Er heeft uiteindelijk een mooi team samengewerkt om een nieuwe vloer in haar huis te krijgen. Via marktplaats vond ze de perfecte laminaatvloer. Deze vloer moest uiteraard nog wel worden opgehaald en worden gelegd in Natasja’s huis. Na wat geregel vonden we Karin van Bij de 3 linden bereid om de vloer op te halen. Pim van Pim Bouw en Aanneming wilde de vloer wel komen leggen, met hulp van Micha en Justin van studentenvereniging NSN. Een anonieme partner doneerde bijpassende plintjes, wat het natuurlijk helemaal afmaakt!

En Micha heeft alles ook nog prachtig op beeld gezet.

Een fijne samenwerking dus met een fantastisch resultaat. En Natasja? Die is heel blij dat ze eindelijk weer iets anders dan plastic op de vloer heeft liggen: “Ik heb veel meer een thuisgevoel nu!”