Van Lienden en Kooistra

Een familiebedrijf is meer dan een gewoon bedrijf. Het heeft historie, sterke familiewaarden en een grote betrokkenheid van iedereen die er werkt. Het belang van de familie is soms groter dan het belang van het bedrijf. Persoonlijke factoren spelen een voorname rol bij de bedrijfsmatige beslissingen die genomen worden.

Waarom wij goed matchen met familiebedrijven?

Wij hebben uiteraard alles in huis wat je van een accountant mag verwachten, maar een familiebedrijf heeft recht op meer. Het gaat uiteindelijk om betrokkenheid en persoonlijke aandacht. Meer dan om cijfers. Wij begrijpen welke persoonlijke beslissingen er achter deze cijfers zitten. Wij staan naast jou als ondernemer en hebben daarbij ook oog voor familieleden die niet direct betrokken zijn bij jouw familiebedrijf.

Al onze dertig medewerkers delen deze waarden. Wij staan dagelijks voor je klaar in onze vestigingen in Rhenen en Barneveld.