Armoede is
dichterbij dan je denkt

Stichting ANDERS daagt ondernemers uit om zichzelf beschikbaar te stellen aan stadsgenoten die ondersteuning nodig hebben, zodat we met elkaar ervaren hoe mooi het is om te geven. Want geven maakt rijk!

Stichting ANDERS verbindt in stad en regio Eindhoven en de Kempen

Stichting Anders is er voor de verbinding tussen stadsgenoten met een hulpvraag en ondernemers die graag willen helpen. We zijn actief in de regio Eindhoven en in regio de Kempen)

Volgens het Nibud leef je in armoede als je niet voldoende geld hebt om noodzakelijke uitgaven te kunnen doen, bijvoorbeeld voor woonruimte, eten en drinken. Daarnaast is sociale participatie een goede indicator. Je leeft in armoede op het moment dat je niet in staat bent te participeren in de samenleving. Als je niet mee kunt doen, omdat je daar gewoon het geld niet voor hebt. Meedoen is belangrijk.

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig, of wil je een aanvraag indienen namens een stadsgenoot? Neem contact op via de chat of telefoon, of vul direct het formulier in. Dat kan via onderstaande knop.

Geven maakt rijk

Steunpakketten

Ondernemer, je kunt op verschillende manieren een broodnodige en waardevolle bijdrage leveren. Dat kan door een stukje van het productaanbod of dienstverlening te schenken. Een andere manier kan zijn: draag bij aan het werk van ANDERS Eindhoven via een Steunpakket!

Betrokken ondernemers uit de regio

Deze ondernemers leveren een extra bijdrage om het werk van ANDERS Eindhoven mogelijk te maken.